Kalem, güzel kalem

Salı, Eylül 11, 2007

Inkaaaamiiiiiiinnngghh!!11 (dawn of war introsu gibi bi ses bu)

Geliyorum buralara yakında. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Kalbimdeki japonun (yapıştırıcı gibi. glue gibin.) kurumasını bekliyorum, izmire dönünce sıcaktan kurur heralde. Bi ara durumdan yararlanıp emo mu olsam diye düşündüm ama yapamadım :/ Neyse şaka bi yana sınavlar girdi, biraz arkadaşta wow mow kafa dağıttım, şimdi evdeyim (maalesef tüm arkadaşlarım bi yerlere gitmiş, yine yalnız kaldım) haftaya geliyorum. Yesolrayt.

Etiketler: , ,

3 Comments:

  • ben burdayım lan..

    By Blogger Unknown, at 1:34 ÖÖ  

  • yok burası dediğim ören. Burdaki arkadaşları görürüm diyodum, biriyle geldiğim gece kısaca görüştük istanbula gitti, öbürü kanadadaymış, berisi çeşmedeymiş.. Kimisi çalışmaya başlamış. Bi kızcağız kalmış o da kayıtla uğraşıyor. Böhüğ. Neyse biraderim var eğleniyoruz.

    By Blogger maelstorm, at 7:58 ÖÖ  

  • Ahahah kafanı kırarım senin Mael... Nerdesin ya oğlum ben böyle bişi görmedim ya ahahha yeter artık kaybolduğun merak ettim lan ahaha yok böyle bişi ya dönmüş olm yaşasın... Çok hoş... Kaybolma bi daa.

    (Uykusuz'dan esinlenildi)

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 9:20 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home