Kalem, güzel kalem

Cumartesi, Eylül 02, 2006

Blog bu, serbest. Ben, bişeyler.

Burayı iyice günlüğe çevirdim, hatta başlarken, "sevgili blog" diye mi başlasam diye bile düşündüm. Bazıları bu durumdan hoşnut, bazısı değil. Birşey diyeyim, umrumda değil. heheh. Benim blogum burası aga. Aga dedim evet. AGA! AĞĞHGGGAA!! Niheheh. Beğenmeyen gelmesin kardeşim, sipariş yazı mı yazılırmış.
Neyse efendim. Güzel günler yaşıyorum. Gerçi matematik 2 şoku var ama, nedir, bir tane derstir, atlatılır geçilir. Kalan sorun o olsun be anacım, hayatta daha önemli şeyler var.
Mesela, okuldu, eğitimdi, yine okuldu, sıcaktı, yazdı, yalnızdı derken, uzun süredir gerçek anlamda kafamı rahatlatamıyordum. Bir süredir, rahatım. Zira bitti hepsi. Gerçi bir iki haftaya tekrar okul başlayacak, hatta şu ara da bir sürü sorumluluk, kafamda da bir sürü tilki var ama olsun. İnsanın arada "minimum sorumluluk" olayına ihtiyacı oluyor, haksız mıyım? Ya da bu bir ihtiyaç değildir belki. Biraz da insanın neye alıştığı ve nasıl yaşadığıyla ilgili tabi. Dedem mesela, saat gibi adam (*mmççççuk yapıp tahtaya vurur, "şeytan kulağına kurşun" der.*), 92 yaşında, maaşallah diyin bakiym. Yani dedem mesela tatil istemez herhalde. Tabi gençliğinde gezmiş etmiş belki de artık zaten hani emekli falan ondan öyle geliyor. Ama eminim dedeme hep çalışacaksın deseler kabul eder. Ben edemem galiba. Eder miyim? Yok be. Sıkılır insan. İşe de bakar tabi. Amaan.

Ören'i özlemişim ben. Küçükken yengeç falan kovalardık arkadaşla. Sabah denize giriyorum, boş oluyor, o eski güzel günler geliyor aklıma. Kardeşim var bu sefer yanımda, yine eğleniyorum. Yine güzel günler yaşıyorum. Okul iyi. Mat2ye bakmayın, mat2 FFken 2.9x ortalamam. Bence iyi. Sonuçta inekleyen bi tip deilim ben. Seneye mat derslerinde nolcak bilmiyorum gerçi. Neyse. Argefar var, güzel arkadaşlar, hoş ortam, tecrübe/bilgi edinme şansı. Şahane ötesi, beni seven ve benim sevdiğim bir sevgilim var. Sonra ablam (:p) var bi tane, bana sanat tarihidir, imgedir bilmemnedir, kitap verdi, hem de konuşucaz edicez beni cahillikten kurtarıcak. İyi dostlarım var. Este gibi, Koala gibi bi de iice süper dostlarım var. Daha ne isterim yahu? Maaşallah diyin :p

Bu ara inceden gaza gelir gibiyim bişiler yaziym, oyun olur, yazı olur ama du bakalım.
Oha, FRP bile oynuyorum, daha doğrusu oynatıyorum. Süpermiş. Save alsam şurda bi tane, heheh. Benim save isimleri de garip olur he, söyledim mi bilmiyorum. benbudwarflarınsakalınıçekerim.sav olmarkadangelicekler.sav elfesilahvermedwarfabüyüat.sav onlarınhepsiipne.sav gibi isimleri olur genelde. Bu duruma ne yazardım diyip bişi uyduracağımı sanmayın. Ben çıkıyorum, biraz wow oynim :p
Bu arada burcu hanım deviantart'a da el attı, gidip bakın, yorum yapın bişi yapın. Bi sürü güzel şey var. Gerçi blogunu izliyorsanız gördünüz bazılarını ama çoğu yeni şeyler. Gidin bakın işte deviant sayfasına da.
Peace out.

7 Comments:

  • o.O reklam yapılmış :p

    Mutlu olman hoşuma gitti,hep mutlu kal emi :)

    By Blogger çikolatalıkedi, at 1:19 ÖS  

  • ödemeleri geciktirmezsen kalırım:p

    By Blogger maelstorm, at 5:04 ÖS  

  • Mat2 FF'le 2.90küsür'mü??
    İnek değilim demişsin.
    Afedersin ama su katılmamış bir ineksin be, yuh be.. :D

    By Blogger Mitican, at 10:12 ÖS  

  • yok yok değilim. ilk dönem biraz matematik dışında çalışmadım hiç bişeylere. zaten çok zor değildi sanırım. neblim, ilk dönemki algoritma konularını az çok biliyordum, fizik konularını da.. 2. dönem de bi şekilde yaptım neblim.
    deilim inek. keşke olsam, olsam da gururla ineğim ben çok çalışıyorum desem. okul birincisi olurum len:p

    By Blogger maelstorm, at 7:38 ÖÖ  

  • Benim sevgilim zekidir,akıllıdır..yapar =P

    By Blogger çikolatalıkedi, at 12:23 ÖS  

  • Şöyle açıklayayım o zaman :D
    Mat2, yani benim karşıma çıkan adıyla kalkülüs; 4 kredilik derstir ve FF gelmesi ile AA gelmesi arasında ortaya çıkan not farkı tam 1.00'dır.
    Yani Mat2'nin FF geldiğinde 2.90küsür not aldıysan Mat2 AA'yla 3.90küsür olur, not bareminin 4.00'üzerinden hesaplandığını düşünürsek bu da 1 veya 2 kredilik bıcırık bir dersin BA, diğer tüm derslerin AA gelmesi demektir.
    İneksin abi, itiraz etme be abi.. =)

    By Blogger Mitican, at 4:05 ÖS  

  • YENİ YAZI YAZ!
    KAFEIN-OD'a KATIL!!!!
    KATIL MAEL KATIL!
    YAZ MAEL YAZ!!

    By Blogger Ragnor, at 3:22 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home