Kalem, güzel kalem

Perşembe, Eylül 13, 2007

Ekşınlı bir rüya. Taze taze.

Acayip bi rüya gördüm kalktım yazmak için hala gözlerim çapakçapak ayıptır söylemesi (ayıp olduğu kadar iğrenç ama kafam basmıyo şu an)

Şimdi öncesi vardı bu rüyanın bi okul var lisemsi, ben de orada öğrenciymişim. Yalnız çok modern falan şekil bina böyle. Neyse buraya saylonlar geliyo ve teker teker insanları öldürüp hocaların yerini alıyolar. Kaldığımız son bölümde müdürü de ele geçirmişlerdi.
Bu bölümün başında müdürü bi tarafa asılmış gösteriyo öldürmüşler gibisindne, her yer kan (resident evil movie tadında bi ortam). Sonra birden tepedeki havalandırmadan bıyıklı bi amca fırlıyo. Hizmetliymiş o. Bildiin bıyıklı türk amca ama. GÖbekli böyle. Ama ekşın bi şekilde yukarda boru gibi bi şeyden atlıyo. Atlayış tom kruuyz mişın impasibıl ya ada ne bileyim bir cek bauyır 24 ama atlayan amca bıyıklı ahmet abi. Neyse bakıyo müdüre asılmış yan odaya doğru gidiyo. biz bu arada iki odayı da gören bi kameradan izliyoruz. Tiyatroda gibi düşünün, ortada duvar var, bölmüş biz o taraftan izliyoruz. Amca gidiyo yanda bi çocuk var tipi kardeşim ama öyle bi çocukmuş. Müdürün "cesedi" hareket ediyo, ellerini kurtarıyo, kendini serbest bırakıp gidiyo odadan dışarı. Ama hareketlerinde zorlandığını görüyoruz. Rüyamda bunun sebebini yeni vücuda alışamamak olarak yorumluyorum. Neyse sonra bakıyoruz başka bi odadan geliyo, belli ki kandıracak, müdürün bakışlarını taklit ediyor, yüzüne kan sürüyor gerçekçi olsun diye (bu arada saylon no. 6 ve başka saylonlar var etrafta amca giderken. artık onların mekanı olmuş heralde. bi tane de cıbıl hatun vardı o da heralde bilinçaltımdan bonus olarak konmuş). Neyse sonra bitiyo orada sahne.

Bu arada kendi aralarında konuşmalarını görüyoruz, müdür yardımcısı kadını da ele geçirmişler şöyle yaparız böyle yaparız falan diyolar ama hatırlamıyorum ne diyolar.

Öğrencilere dönüyor sahne. Ben varım bi de bi kız var. Bu kız cikolatalikedi miydi eskiden diye düşündüm şu an ama değildi heralde Neyse işte jenerik hatun. Biz bunla konuşuyoruz naparız diye. Ben diyorum bak kesin müdürle müdür yardımcısını ele geçirdiler, eminim falan diye (ben görüyorum bunları koridorda gizlice, böyle bacağını abartı kaldırıyo, yok düşüyo falan.. bi de bahçe sahnesi vardı hatırlayamadım. bu müdür yrd. kadın çok uyuzmuş, nispeten iyi davranıyodu öğrencilere ordan da çakıyodum). Pek bi benciliz bi bakıma ama başkalarıyla çok konuşsak bu sefer anlarlar, birbirmizle bile korkarak konuşuyoruz. Neyse sonra hadi yürüyelim diye bahçeye çıkıyoruz ama burası büyük bi bina bahçe falan binanın içinde kapalı yani. Kızla önden yürüyoruz arkada klasik ortaokul lise tayfası oOOoOOoOo falan yapıyolar (bu arada tiplerden biri harry potter filmindeki yakın arkadaşı elemandı). Diyorum ki beraber kaçsak bence bişi yapamazlar insanlar var etrafta belli etmek istemiyolar kendilerini. O bişi demiyo ama o sırada otobüse binen insanların görüntüsü geliyo, biz bunu görüyomuşuz heralde. Cüneyt Arkın'ın korsan filmleri gibi öyle alakasız bi görüntü araklamışım rüyama. Tüü. TRT haberlerinden falan. Neyse işte. Biz aynı anda aynı şeyi düşünerek koşmaya başlıyoruz ve binadan çıkıyoruz cidden (bu arada Sprint atıyoruz efekti falan çıkıyo. Sprint, WoW'da rogue'ların bir özelliği bi süre çok hızlı koşuyolar).

Binadan çıktıktan sonra otobüs durağı gibi bi yere geliyoruz ve ortam hızlıca kararıyo. Bakıyoruz napalım diye. Ben koşarken şu an düşünüp random karar vermek lazım diyorum ve taksi! diyorum. Bu arada biz bu mekana girerken saylonların sesi geliyo böyle bi yerlerden yankılı. Obivan kenobi tadında. Yannız bu şimdi rüyamdaki "dizi" seyirciye saylonların uyandığını anlatmak mı istiyo yoksa saylonlar zihnime mi giriyo bilmiyorum. Ama rüyamda duyuyorum çünkü zihnimizi okuyup tahmin edebilirler, beklenmedik şeyler yapmalıyız diye düşünüyorum. Neyse biz taksi arıyoruz ama hiçbiri uygun değil hep dolu. Böyle alakasız tipler, bu arada aranırken saylon sesi geliyor taksii diye yankılı yine. Neyse diğer kız sonra (yoksa diğer kız da heri potırda ki miydi tip olarak?) bi otobüs görüp atlıyo bu ne ki dicem demiyorum, bunu beklemezler diye düşünüyorum. Bahçeşehir otogara gidiyormuş neresiyse artık orası. Kız para veriyo, ben kart basıyorum. Sıkışık bi otobüs. Bi ilan var, otobüs ücreti pahalı geliyorsa şikayet edin diye. Bizim millet uğraşmaz ki diyorum. Uyanıyorum.


Hmm. Aslında bunlar saylondan ziyade doppleganger gibiymiş. Galiba böyle bi film vardı di mi? Uzaylı hocalar falan. İzlemedim ben onu. Yannız kaçak kız+erkek, konuşma korkusu falan, dün bitirdiğim 1984'ten etkilenerek çıkmış kanımca. Bahçeşehir otogar ne ya koptum bak şimdi. Bi de başta hizmetlinin gelişi süperdi eheh. Neyse. Sabahın bi körü kalktım yahu. Ama çok heyecanlıydı. Hele o kaçış. Detayını hatırlamıyorum da koş koş bi hâl olduk. Hayır yakalansak game over anacım. Neyse ki sprint bastık..

Benim puanım 8/10 bu ekşın dolu rüyaya. Kurguda bazı delikler var, biraz daha fazla efekt olabilirdi. Atmosfer mükemmel, oyunculuk da oldukça iyiydi.

Yakın zamanda daha çok, daha güzel, bol ekşınlı rüyalarda görüşmek dileğiyle..



Bu arada Diferansiyel Denklemler'i CC, Sayısal Bilgisayar Tasarımı'nı BC ile geçmişim çok rahatladım. Okulson çiftartırahat.

Etiketler: , , ,

3 Comments:

  • Otobüste sen kart basıyosun ama kız para veriyosa o kız benimdir abi. Ben kentkartsız bi garibanım. XD

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 3:10 ÖS  

  • ahah sanırım kumraldı.. ya jenerik bi kız işte şimdi daha iyi farkediyorum. yüzü ortada yok, ne koyarsan oluyo. sarışın mıydı lan diyorum sarışın oluyo. juliadan mı çıktı diyorum siyah saçlı oluyo. önceden görmüştüm bu rüyanın başını acaba kedi miydi diyorum kumralımsı oluyo.
    yannız süper hatunmuş ha. keyfe göre renk. hmm.
    Bu arada alsana anacım kentkart. 5milyon. çeşitlerimiz bulunmaktadır.
    bi de kentkartın oyuncular için ayrı versiyonları olsa. mesela ryu olsun ama izmirde çay içsin bi yerde. ya da bucanın arka sokaklarında vampirler bi adama saldırırken falan. güzel şeyler bunlar

    By Blogger maelstorm, at 4:19 ÖÖ  

  • "Otobüste sen kart basıyosun ama kız para veriyosa o kız benimdir abi."

    Kız para veriyorsa o kız ya benimdir ya da kara toprağındır abi!

    (Valla ilk okuduğum zaman bu anlamıyla okumuştum :D )

    By Blogger Ahmet Kamil Keleş, at 1:17 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home