Kalem, güzel kalem

Perşembe, Eylül 13, 2007

Nerdesin oolum sen ya kayboldun gittin????!!!11onbir!!1

NeoRageX ve Mame32 yükledim (neogeo ve mame emulatörleri). Ne güzel. Mutluyum. Sapsiroyla mortalkombatbiri bitirdim. king of 96,98 ve 2002 çektim. Ama daha düzgün oynamadım. Super Sidekicks falan. Neobomberman. Final Fight. O ne be, hagar işte.
Güzel şeyler bunlar ya. Bunlar olmasa ben ben olmazdım ki. Biz final fightları, mortalkombatları gördük de karakterler yarattık, hikayeler yazdık, oyunlar oynadık. O zaman ne ister de okuyamazdım anlamazdım ingilizce yazıları. Şimdi açıyorum abicim mortal kombatı, keyif yapıyorum. Ellemiyorum, kendi kendine dövüşüyoo, yazılar çıkıyo.. Bişey mi bulamadım? wikipedia. Sıkılınca uncyclopedia. Ne güzel dünya. Oooh. Bizim zamanımızda böyle miydi yahu.

Bu arada Street Fighter Later Years'ı izleyin. Is That Rasputin? espirisini buraya yorum olarak açıklayın, bakalım aynı mı anlamışız (kardeşimle emin olamadık da).
Sonra Street Fighter 3 diye aratın, turnuva final maçı var, sonunu koymuşlar yutübe, izleyin. Ken vs Chunli. Bu arada o versiyonda blok diye bi olay var, korumanın aksine vuruşlardan hiç gücünüz gitmiyo (korumadaysanız biraz gider, haliyle az gücü olan birine süper çekersen korunsa da ölebilir) ancak bunu yapmak için saldırı size tam vuracakken ileri basmanız gerekiyo. Tabi kombo/özel saldırıysa bu her vuruş için yapmanız gerektiği anlamına geliyor. Bunu aklınızda tutarak izleyin SF3ü.

Sürekli soranlar için, kediyle ayrıldık evet. Bir ara aşağıma açılan dominos pizzayı bombalamak geldi içimden ama farkettim ki bu er ya da geç olacaktı. Neyse, gerginlik şöyle ya da böyle haliyle olmuş olsa da öyle kötü bi şekilde ayrılmadık. Yannız elinde zopalı kediler eve daldılar bacımız falan diyopwekkkk*çotank*küt*.
Şaka lan şaka, yemişim zopayı daaa, dalanı daa..

Uykusuz, çıktı. Yeni bir karikatür/mizah dergisi. Ben beğendim fena değil. Kapağından yazarları sayayım. Oky, Yiğit Özgür, Uğur Gürsoy, Ender Yıldızhan, Ersin Karabulut, Yılmaz Aslantürk, Umut Sarıkaya, Yavuz Öztürk, Barış Uygur, Deniz Ensari, Fırat Budacı, Engin Günaydın, Vedat Özdemiroğlu ve Memo Tembelçizer. Gayet iyi kadro gördüğünüz üzere. Zamanla daha iyi olur kanımca. Penguen de tatsız kalacak gibi gelmişti ama öyle olmadı. Hepsine başarılar dilerim.
Dif ve Sbtden geçmişim hehe.
Bi ara arkadaştaydım, telefonlar falan şarj marj bişeyler ulaşılmaz kaldım, o arada herkesin izmire geleceği tutmuş. Döverim lan sizi. Üzüldüm.


Sınavlardan sonra bi hafta arkadaşta kaldım, bu sürede bolca wow oynadım. Aynı odada oynamak eğlenceli. Yannız bana yeni bilg lazım. Bu laptop çok ısınıyor ve konfigürasyon da yetersiz kalıyor. Sanırsam kışa doğru bi tane alma durumları olaplüpelğp. Neyse o kontörsüz şarjsız dönem komünikasyon sorunu yaşadığım herkesten özür dilerim. Bana arada para yollayın da kontör alırım. Telefon demişken, mesaj ya da cevapsız çağrıları ekranda göremiyorum, mönülere girip bakmam gerekiyor, öyle bi hatası var telefonun.

Ne çene ne çene. Ben bi yüzümü yıkiym, uyuyamam nasılsa artık. Oyun oynim bari yahu. San andreeeass falan. FELAN.



Ha bu arada level forumlarını da bırakıcam sanırım. Zaten yönetimin genel mantığıyla (en azından konu yönetim olduğunda) uyuşamıyordum açıkçası, "görevimi" "düzgün" yerine getiremiyordum. E kullanıcı olarak da çok şey veren bir yer değil. WoW ve Stratejist'ten starcraft'a bakıyodum, onlara da blizz forumlarına girerim. Arkadaşlarımla zaten konuşma metodlarım var. Güvercin olsun, duman olsun. Çooööğk seaaaaağğğlloğğğn.
Bit.Bıt.Bit.Bıt. End of line.

2 Comments:

  • Yav arıyorum arıyorum açmıyorsun, üstüne meşgule düşürüyosun hatta yetmiyo telefonu kapatıyosun, sonradan öğrendim bi de telefonu denize atmışsın; dedim nooluyo niye ulaşmıyo bana, evden aradım, cepten aradım, anklesörden aradım, insanlık aradım, ulaşamadım çıldırdım burda, en son helva yapmayı öğrendim beceremedim.

    Kafanı kıriiyim senin. İsyan ettim.

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 9:26 ÖÖ  

  • ne zaman meşgule düşürdüm be yalan. benim haberim yok öyle bişeyden. ha bi dakkaaa. tee önceden de ben o zaman sınavdaydım sanırım. bi sınavda bi kere de otobüste birilerini meşgule düşürdüm ama biri sen miydin bilemiyorum.
    öldüm öldüm dirildim dicem ama. neyse. the ghost.

    By Blogger maelstorm, at 4:16 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home