Kalem, güzel kalem

Salı, Kasım 22, 2005

Geceyarısını çok geçe...

Sabahlama çabasındayız ödev bitirmek için. Aslında daha iki üç günümüz var ama işte yeni yetme heyecanlı tipleriz ya biz o açıdan kasıyoruz.
Hoş, bitirmem gereken bir ödev daha ve haftaya altı adet vize olması gibi durumların da etkisi yok değil.
Puff. Saat kaç oldu bilmiyorum. Pascal'ı gebertmek, parçalamak istiyordum ki hatamı farkettim. Bilgisayarın en dandik yönü bu. Şerefsiz, oldukça hatasız. Daha doğrusu kesin. Yani tüm hatalar insandan kaynaklanıyor. Program mı hatalı? E onu da insan yazdı. Sonuç olarak o adamın aptallığı da olsa sonuçlar kesin. Ne biçim iş be!

Öte yandan, herşeyin kesin olmasını sevmiyor değilim. Neyse ben sizlere iyi gece..sabah ya da her neyse şu an ondan dileyip işime dönüyorum

Ah. aşağıdaki saat doğruysa şu an 4:21 PM. Eheh tamam, hatalı. Ben kaçayım bu durumda.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home