Kalem, güzel kalem

Cuma, Kasım 18, 2005

Kozamda sonbahar başkadır

Mevsim değiştiğinden mi yoksa gidişattan mı, yine koza dönemine girdiğimi hissediyorum. Kozamı öreyim, kimse varmasın üstüme. Ben bir şey yapmaya çalıştıkça işler daha kötüye gidiyor. Bu durumda en iyisi hiç bir şey yapmamak sanırım.
Zaten hava da depresif oldu. Kozama gireceğim, bir kaç güzel parça çalarım. Depresif parça bol. Neşelenmek istersem de Alkaline Trio, Goodbye for Ever falan girerim.

Gerçi kozayı kaç kişi farkedecek orası meçhul. Her sene kozaya giriyorum. Her sene bir parça örüyorum ve işin ilginci asla da çıkmıyorum. İçiçe kozalardan oluşan bir varlık oldum. Hepsi içeride. Dışarıda normal (tamam, belki o kadar da normal değil ama içindekini belli etmeyen, insan gibi görünen) bir tip var yine. Ama bu kadar koza sonunda ne olacak acaba?

Her neyse. Sonuç olarak bu yılki geleneksel koza örümüne başladım. Yalnızlık mevsimi iyice hissettiriyordu zaten kendini, rüzgârlarıyla.

Saygılarımla

2 Comments:

  • Eh, içindeki dünyaya saklanıp başkasını içeri almamak bazen zevklidir be Ekrem. Uzun süredir uğraşamadığın bahçenin yabani otlarını yolmaya vakit bulursun.

    Hem zaten çoğu kişi de koza ördüğünü bile farketmez dediğin gibi, farkedeni de hemen içeri buyur edecek misin bakalım? Dışarıdan gelip de kozana girmek isteyen kişi, kozanı yırtıp içeri almaya layık değilse çıkılmaz ki dışarı bu soğuk Kasım ayazında...

    Buyur etmezsin, içeride kanatlarını hazırlarsın bahar için. Baharda kanat çırpacaksın ki, fırtına oluşsun bir yerlerde.

    Başlığa uygun, gönderme yaptığın filmin müziğiyle sözümü sonlandırayım yani "Only Time" diyerek...

    Ve not: Tek kişilik bölünmesi sen mi yaşıyorsun Mael? Çağlayan beyaz sayfalarda konuşurken Tılsım öteki tarafta döküyor içini.

    Harbiden, senin sayfan beyaz, benimki ise tam tersi. Ortak mı çalışsak ne?

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 6:14 ÖS  

  • Beni güzel tarif etmişsin maelim stormum :)

    By Blogger Brane, at 12:49 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home