Kalem, güzel kalem

Cumartesi, Eylül 30, 2006

-Klik-

Önceki gün sinemaya gittik çikolatalı kedi şahsıyla. İzmir sinemasına gittik, Cars vardı baktım kedi beğenmedi eet ya tırt zaten diyip çıktık:p Konak'a yürüdük sonra. Click vardı, Adam Sanders'ın. Geçtik onu izledik. Bu arada loca denen mekan şok şahaneymiş. Evlerimizden daha rahat olduğuna karar verip yayıldıktan sonra film başladı (bizi bekledi evet). İzledik izledik. Güldük falan. Ben bi ara öndeki adamın kafasına bastım en çok orda güldük heheh. Sonra ben bi ara çok duygulandı sonlara doğru ağliycaktım nerdeyse ki bi kaç espiri oldu ehe. ehe. ehehehe diye kurtuldum.

Tahmin ediyorum bi çok kişi "yeaa bi holivud işte yine dayatıyolar bişiler" ya da "tırt boş holivut filmi" diyecek ama ben beğendim. Film aslında çok şey anlatıyor. Görmeyi isteyne tabi. Kaderden, zamana, kişisel isteklerden, çevresel sorumluluklara bir sürü şey üzerine düşünmenizi sağlıyor. Bunu sıkmadan yapıyor. Ne biliym güzel detaylar var,zaman geçtikçe teknolojinin değişmesi gibi. Makyajları beğendim, muhtemelen bilgisayar destekliydi ama gayet iyiydi.

Filmden şunu anlıyoruz ki, yarın da yarın, yarın da yarın diyerek günü kaçırmamak lazım, carpe diemciyim ezelden diyip yanımızdaki güzelliklerin tadını çıkarmak lazım. Burun kıvırmamak lazım. Herşeyin güzel yönlerini görmeye çalışmak lazım. Her isteğin sonu iyi olacak diye birşey yok, bazen en iyi görünen şeyler en berbat çıkabilir, bunları hatırlayıp hırsa kapılmamak lazımEvin köpeğinden oyuncakları uzak tutmak lazım. Sakın ola sevdiklerinizle geçirebileceğiniz vakti çar çur etmeyin, bunu ben birinci el tecrübeyle de söylüyorum.

Neyse. Bi de kız çocuğu çok tatlıydı, karısı da çok güzeldi ona karar getirdik. Sonra çıktık sinemadan deli gibi yağmur yağıyordu. Neyse ki ben Bornova'dan çıkarken hava sıcaktı ve t-shirt giym.. dur ya, burası maalesefle başlayacaktı. Neyse idare edin, devam ediym. Neyse ki sevgilim olacak dörtgöz (haydaa eheh) şemsiyesini getirmişti; altına sığışıp konak metrosuna kadar gittik. Sonra ben şemsiyeyi aldım kaçtım diyeceğimi sanmayın, bırakiym dedim yürü len dedi bana ben de metroya indim. Metroda herkes ehe ehe ablak herif ıslanmış tshirtle çıkmış kesin moron bu diye baktı. Ama Bornova'da yağmur yoktu. Sonra eve geldim.

Şimşekleri felan hep gördüm ama ben. Bi de yağmur iyidir aslında.

7 Comments:

  • ver ver ben de severim. az mı izledim fırtına. hatta konakta da durup durup "EHE GÖRDÜM" diye bağırdıydım burcu bişi derken kesip. heheheaayıııır uzak dur beşkardeş! krusufix! plix!

    By Blogger maelstorm, at 8:26 ÖÖ  

  • Keşke burada da yağmur yağsa ._. Bazen yağıyor ama bir şey anlaşılmıyor. Yağmur dediğin böyle katır kutur, şimşekli olur.

    Word Verification: "otula" Hmm.

    By Blogger Ahmet Kamil Keleş, at 10:29 ÖÖ  

  • 1.Benim sevgilim bitane.
    2.Xas affedildin.
    3.Benim şemsiyem olmasa üzerimizden çıkacak suyun haddi hesabı olmicaktı :D
    4.Bende filmde makyajlara oha dedim.Ama ağlamadım,ağlamicam hayıır, ben "babam ve oğlum"da ağlamadım bundamı ağlicam :P
    5.aylavyu lan
    6.Ben hala yağmuru sevmiyorum..

    By Blogger çikolatalıkedi, at 11:25 ÖÖ  

  • 1.Benim sevgilim bitane.
    2.Xas affedildin.
    3.Benim şemsiyem olmasa üzerimizden çıkacak suyun haddi hesabı olmicaktı :D
    4.Bende filmde makyajlara oha dedim.Ama ağlamadım,ağlamicam hayıır, ben "babam ve oğlum"da ağlamadım bundamı ağlicam :P
    5.aylavyu lan
    6.Ben hala yağmuru sevmiyorum..

    By Blogger çikolatalıkedi, at 11:26 ÖÖ  

  • ya hem düzgün girin harfleri diyo hemde iki kere basıyo yazıyı #&%* olmuyo ama yaa ne gereksiz şu word verification

    By Blogger çikolatalıkedi, at 11:28 ÖÖ  

  • Bornova'da nasıl yağmur yoktu yav :) Nasıl yoktu :P Dalga mı geçiyorsun mael? :D

    By Blogger Lord of the Game, at 8:28 ÖS  

  • O yağmur değildi, tsunamiydi anlamıyorsunuz beni..

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 3:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home