Kalem, güzel kalem

Çarşamba, Eylül 19, 2007

Hatıralar..

Dün babamla Edremit'ten, Akçay'dan geçtik.. Babam Edremit'i seviyor musun diye sordu.. Hayır dedim, tereddüt etmeden. Sevmiyorum çünkü. Görgüsüz, ruhsuz insanlarla doluydu, bir de maganda cenneti oldu, tam oldu. Öte yandan, Edremit'i her ne kadar sevmesem de, içimde birşeyler oynadı arabanın içinden etrafa bakarken.

Zira Edremit'te, Akçay'da; hayatımın büyük, BÜYÜK bir kısmı geçmişti. Geçti. Hâla da uzak değilim, bir ayağım başta aile, sonra da arkadaşlar (ya da onların aileleri olduğu için) körfezde. Çelişkili bir durum aslında ama ister istemez düşünmeye başladım, hayatım gözlerimin önünden geçti. Acaba ne yapıyorlar diye düşündüm.. Akşam da yıllardır aynı yerde yaşayıp/bulunup, biraz şans eseri 2. öss maceramda tanışabildiğim iki arkadaşımlaydım. Birisinin sınıf arkadaşı, benimle aynı lisedeymiş. Onu hatırlamaya çalıştım tanıyor muyum diye.. Akşam iyice anılarla doldum. Ne çok insanla tanıştım diye düşündüm..

Bazen düşünürüm, bazı insanları. Mesela.. du bakiym. Neydi kızın adı.. Sinem.. Böyle utana sıkıla tanışmıştım "Gençlik Yaz Kampı"nda. Ben çok utangaçtım o zamanlar, 3 kızın otururken birine gidip konuşmak acayip bi cesaret şeysi olmuştu. Hayır bugün yapabilir miyim bilmiyorum (hala utangacım onu farkettim böyle durumlarda). Benden bi yaş küçüktü falan, öyle çok iyi anlaşmıştık, iyi arkadaş olmuştuk. 15 gün sonunda ayrılırken böyle herkesi gidiyo görünce duygulanıyo insan, herkes ağlıyo falan, annemler geldi, arkadan seslenmişti, ağladığımdan utanıp arkamı dönmemiştim, ne telefon, ne adres bişey almadım. Acaba ne yapıyor şu an? Bi gün görür müyüm diye hep düşündüm, hele bi de izmiri kazanınca falan, eheh. Tabi olmadı. Ama hâla ümidim var. Umarım iyidir.

Sonraki sene yine gitmiştim kampa (orta 1 yazı, şu anki sisteme göre 7. sınıf yaşındayım işte) orada Tuğçe vardı mesela. O dönemin geneliyle acayip iyi muhabbet ortamı kurmuştuk zaten. Sonra bi eleman vardı böyle heyecanlı heyecanlı mortal kombat anılarını falan anlatırdı. Napıyo acaba? Bi de gösteriş meraklısı bi tip vardı. Onu görmesem de olur, hiç sevmemiştim. Bi tip vardı mesela kafayı "milli olmaya" takmıştı. Acaba olmuş mudur? Ahah.

Özgü vardı mesela, bi ara mircde falan konuşuyoduk anime kanalında, böyle beraber site falan açmayı düşünüyoduk, sonra koptuk. Bi kaç yıl sonra öğrendim ki İTÜ mimarlığa girmiş. MSNleştik falan güzel oldu. Çok severim kendisini. *el sallar*

Kerem vardı lan. Keremden haberi olan var mı? [BtG]Brooklyn. Telefonu falan varsa bana verin lütfen (burdan yazmayın tabi:P). Bak aklıma geldi. Tıp kazanmıştı en son sonra naptı bilmiyorum. Yazın görüşüyoduk Akçay'da falan.

İlkokul arkadaşlarım.. Acaba neredeler? Mesela Hüseyin. Mesela Mahmut. Bazılarını arada görüyorum ya da haberini alıyorum. Bi arkadaşımla konuşurken Melek'le aynı yerde çalıştıklarını öğrendim mesela. Onat'la zaten denk geldik (olm yeter lan 13 yıl aynı okulda oku, bi de yanyana bölümler. iyi oldu taşındığınız:P). Duygu diye bi kız vardı mesela. Burcu vardı. Oğuzhan vardı. Işık vardı. Arada görüp duyuyorum ama ne yapıyolar ki? O zamanlar onları hep görecekmişim gibi geliyordu..

Ortaokul ve Lise sonra. Emre Börü, Emre İnan.. nerdesiniz olm? Tamer vardı. Sarışın bi kız vardı, babası yargıçtı sanırım (detaya bak aklımda kalan, en yakın 10 arkadaşımın baba mesleğini sorun hepsini bilemem), hediye çekilişi yapardık yıllık baloda, ben ona, o bana çıkmıştı eheh. Tuğba vardı, Erhan hoca top atarken kafasına çarpmıştı gözlüğü falan düşmüştü galiba ehaeh. Sonra üst sınıflardan Cevza vardı. Rahmi vardı. Napıyolar acaba? Gökçe nerde kimbilir? Level'dan çıkan bi haritayı dörde bölmüştük. Orta 3tü heralde, önlü arkalı oturuyoduk, ne eğlenceli zamanlardı ya. Yanlış kopya vakaları falan yaşamıştık ehah. Kimbilir cavit hoca ne yapıyor?

Tiyatro tayfasından da haberim var az çok, en azından arada haberleşiyoruz. Şu tiyatroyla başlarım, TV'ye çıkar ünlü olurum diye düşünen eleman napıyo acaba. Heheh.

İstanbul'dakilerden az çok haberim var zaten, ya msnden ya ortak arkadaşlardan falan. Mesela frp klübünde turuncu hastası bi hatun vardı.. Neydi adı? İlk frp seansında rogue'umu heavy mighty longbowla göğsümden vurup 2 seanslık komaya sokmuştu hehe. Bi de turuncu zar bırakmıştı lanetli.
Ultima Online'dan tanıdığım tipler ne yapıyo acaba? 3 arkadaş ev almıştık, o ara kanka kanka diye eğleniyoduk.. Sonra kız vardı, her sabah msnden konuşurduk oyunu bıraktıktan sonra bile ne yapıyo acaba? Nebula hala var mı bu arada? Ya Noldor loncası?
Bi de RO tayfası vardı. Onlardan haberliyim gerçi. Hoş, görüşmek isterim, özledim onları da. RO oyuncuları falan ne yapıyolar acaba? Bana gel beraber maç izleyelim demişti biri. Bİ tip vardı ya neydi adı freestyler mıydı? Sürekli GM kanalına maelstorm orda mı, abi nasılsın iyi misin falan yazardı. O da gel boks maçı var mı ne demişti ahah. Sonra bizimkilere küfredip, ben yerinizi IP ile tespit ettik kanuni işlem başlatıcaz diyince tırsan bi tip vardı eahaha.

İkinci dersane döneminden de az çok haberim var. Onları toplamak lazım ya. Ve şimdi Egeliler. Naber lan? hehe. Onlar okuyolardır da diğerleri sanmıyorum.

Hayat geçiyo ya. İnsanlar geçiyo. Çok acayip. Hatta bazen öyle bi geçiyolar ki.. Mesela bi süre önce, bi senelik sürede sevgili anneannemi ve sevgili dayımı kaybettik. Bir de lise arkadaşım Zühre'yi :(.. Nur içinde yatsınlar demekten başka birşey gelmiyor elden.




Bi site yapmak lazım, insanlar birbirlerini bulsunlar. Keşke olsa. Yapmalı ya. Evet evet.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home