Kalem, güzel kalem

Pazartesi, Ekim 16, 2006

.."Life without complication galore"..

Dresden Dolls'un Coin Operated Boy'undan çaldığım bu güzel kelimelerin başlığını üstlendiği bu yazıda, yakın zamanda söylediğim şeyleri tekrarlicam. Belki bu aralar cidden ve çok mutlu olduğumdan, belki halimden gurur duyduğumdan, belki de Penguen'in 4. yıl ekinden dolayı böyle birşeyler yazma isteği hissettim. Biriktirici bir etmen de Aslı'nın yazısında hatırladığım, aileme yazdığım şeyler olabilir.

Nedir derseniz, bu bir nevi teşekkür aslında. Bir milyon teşekkür flash animasyonunu yollamak yerine, bir sürü kişiye teşekkür edeceğim.

Herşeyden önce, olduğum halde en büyük etkisi olan ailem var. Yeri geldiğinde beni uyararak, yeri geldiğinde itekleyerek ve bazen de zorlayarak bana yol göstermeye çalıştılar. Hatta kardeşim yol göstermeye çalışmadı ama ona olan sevgim bir çok yerde beni yönlendirdi, bazen tembellik yapacakken, sırf ona daha iyi bir örnek olmak için çalıştığım oldu. Ne olursa olsun, beni hep desteklediler; biliyorum, bazen ben karşı çıksam da, bazen birbirimizi tam anlayamasak da, benim iyiliğim için yaptılar yaptıkları herşeyi ve sevgilerini hiç eksik etmediler. Bugüne kadar bunu sürdürmeseler bugün olduğum kişi olmazdım, belki daha iyi bir yerde ya da daha kötü bir yerde olurdum ama ben olamazdım ve bir gün böyle olabileceğimi görseydim, mutsuz olurdum. Olduğum kişiden mutluyum, herşey için teşekkür ederim.

Sonra sanırım gelmiş geçmiş en samimi, en iyi, en süper ve beni en iyi anlayan (sanırım karşılıklı) dostum (diğerleri alınmasınlar, benim için herkesin yeri ayrıdır, ama bu adamla yaşadıkalrımız çok ayrıdır. 14 şubatta beraberdik lan eheheühühü) İberya Aydın, nam-ı diğer, Estetica. Este lan, sen olmasam ben nolurdum lan. İyi ki varsın abi çok seviyorum seni. Valla bak, inan 14 şubat için söylemiyorum:p

Ve sen. Evet, sana diyorum gözlüklü arkadaşım bana bak! Nereden çıktın, nasıl girdin hayatıma bilmiyorum ama öyle bir yerleştin ki, kendimi yapboz sandım bir an, hem de bitmiş, o birleştirici sıvısı sürülmüş bir yapboz! Ah, tabi, yine de yapbozun parçaları ayrılabilir, düşebilir.. Ama tüm kalbimle umuyor ve istiyorum ki, bu yapboz hiç bozulmasın. Sevgilim, kediciğim, sen iyi ki varsın. Bana tanışık olduğumuz kısacık sürede verdiğin desteğin haddi hesabı yok.

Umarım kimse üzülmez kırılmaz, ailemi, Esteyi ve kıymetlimi ayrı tuttum. Bundan sonra belli bir sıra koymayacağım, beni sona yazmış başa yazmış diye düşünmeyin. Bazı kişilerin isimlerini vermeyeceğim, bunu tercih etme sebeplerimi belirtmiyorum. Bunu saygıyla karşılayacağınızı umuyorum.

Bana hep destek olan iki hatun var sonra, ikisiyle de çok görüşemiyoruz, hatta karşılıklı sevgi, saygı ve verdiğimiz değere oranlarsak hiçe yakın diyebiliriz. Ama bu ikisi kabuğumdan çıkmam için, bilerek ya da bilmeden, destek verdiler, cesaretlendirdiler. Yo, hayır, bir ilişkim ya da hiç birşeyim yok, ikisi de "kankam" olurlar. Seviyorum sizi, ayrıca özledim lan.

Sonra çok çok çok çok yakın olmasam da, oldukça.. OLDUKÇA, OLDUKÇA yakın olduğum dostlarım var.. Lise tayfası, üniversite tayfası, BtG'den Askar ve Roselyn diye başlar, Aslı'yla devam eder gibi yapar ama dururum, çünkü hepsini sayarsam da bitmez ki... Karşılıklı çok fazla şey paylaştığım insanlar, hem de çok. Yarısı narsist görünen bir cümle kuracağım ama, ne ben olmasaydım onlar bugünkü gibi olurlardı; ne de onlar olmasaydı ben bugünkü gibi olurdum gibi geliyor. Eğer bu doğruysa, umarım olumlu bir etkim olmuştur.

Bir de çok çok şey paylaşamasam da, sürekli muhabbet ettiğim, çok samimi olmasak da inceden çok sevdiğim insanlar var. Ne bileyim, Level'dan Silva mesela.. Ragnor.. Vampir.. Bu adamlara saygım büyüktür, bazısıyla neredeyse hiç muhabbetim yoktur ama cehaletimi ayaklarına serip onlardan birşeyler öğrenmeye hevesli olduğum zamanlar az değildir, bazen çok belli etmesem de..

Sevmediklerime gelince.. yok. Ukalaca gelebilir, yalan gibi gelebilir ama yok. Tasvip etmediğim insanlar olabilir, ama kendi yargılarımdır.. Zamanla kırılıp değişebilirler. Bana ters veya saygısız davranmış, kandırmaya, aldatmaya çalışmış olanlar var.. Ama benim teorim insanların kendi eksikliklerinden bunu yaptıklarıdır, dolayısıyla kızmak yerine, "keşke" ile başlayan cümlelerle üzülüyorum diyebilirim.

Eh.. Bir "kendini dibine kadar deşifre et" yazısının daha sonuna geldik. Tekrardan, yapımda (hayatımda) emeği geçen herkese teşekkürler; siz olmasaydınız bu 22 yıl nasıl geçerdi yahu?!

9 Comments:

  • Bu kadar laf edip kendi diyeceğimi unutacak kadar da şapşalım. "Mutluyum" diyecektim, "Tüm bu insanlar geldi geçti, bazısı duruyor; ben devam ediyorum bir şekilde..
    Onlar etrafımda, bu güzel bir duygu, okulum, şöyle böyle hedeflerim ve hatta bir işim var.. Daha ne isterim?"
    gibi birşeyler diye de ekleyecektim fakat olmadı, yazıyı yollayınca da bu yoruma kaldı iş çok tırt oldu. İdare edin.

    By Blogger maelstorm, at 1:51 ÖÖ  

  • kendi yazıma yorum üstüne yorum yapıcam ama, esteyle de, kediyle de ilk tanışmam ve arkadaşlığımın gelişmesinin çoğu internetle oldu, hatta o yazıda adı geçenlerin büyük çoğunluğuyla.. internetten insan tanınmaz, birşey olmaz diyenlere kapak olsun.
    rasgele chat ve internetteki bilgi/dostluk ortamlarını ayıramayanlara da ayıplar olsun

    By Blogger maelstorm, at 1:54 ÖÖ  

  • Evet ama o insanlarla aramızda büyük bir fark vardı. Biz internete girdiğimizde kendimiz olarak girdik. Kendi zevklerimizi, ilgilendiğimiz şeyleri araştırdık. Tamam hepimiz kendimize bir isim seçti. Ama o isimde bizdik, hiçbirimiz 1,70 göbekli ve kıllı bir Oya yada Selin değildi :). Hiçbirimiz işletme öğrencisi diye tanıtmadı kendini. Neysek oyduk. Belki gerçek dünyadaki yanlızlığımız bizi buna itti, belkide yanlız olmamız gerekmiyordu zaten o kadar salaklaşmayacak kadar iyiydik :). Belkide bu bizim nesle dair birşey bilemiyorum. Sonuçta iyi oldu. Yoksa çook yanlız bir insan olacaktım ben :).

    By Blogger Ragnor, at 2:21 ÖÖ  

  • Doğru, doğru.
    Gerçi bi kaç kere mircde rasgele chat ortamlarına girip geyiğine kendimi farklı tanıtmadım değil. Hatta bi kaç kere insanların tepksini ölçmek için yakın zamanda yaptım (bi yıl falan anca olmuştur:p) ama tabi sürekli değil.
    öhhöhhöitiraf.comöhhöhöhö

    By Blogger maelstorm, at 2:43 ÖÖ  

  • biçok açıdan çok şanslı bi erkeksin sen sevgilim.. :)

    By Blogger çikolatalıkedi, at 11:57 ÖÖ  

  • Çok güzel bir yazı..
    Aynı şeyler benim için de geçerli. Arkadaşlarım olmasaydı şu an nasıl bir durumda olurdum, ne yapardım bilmiyorum.

    By Blogger Ahmet Kamil Keleş, at 1:20 ÖS  

  • Tekrar söylüyorum ama bu arada gecenin bi vakti, hasta halde ve sunumu hazırlarken yazdım, o yüzden umarım kimse ismini görmeyince kırılmaz. Mesela o an Ragnor yerine gord10 ile konuşuyor olsaydım onun adı olabilirdi orada... Biri hakkında düşündüğüm diğeri içni geçerli olmdığndan değil, her ismi yazamayaacğımdan, o an gelen bir iki ismi yazdım.

    By Blogger maelstorm, at 1:42 ÖS  

  • We love you. You da love bizi.

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 3:02 ÖS  

  • bak ya yine bisürü şey yazmış benim hakkımda. neymiş 14 şubatta berabermişiz. yalan arkadaş. peşime takıldı, gitmiyo. onun yüzünden kepçe altında kalıyodum! valla bak.

    ha, ben de severim ama onu. eksikliğini çektiğim nadir insanlardan birisi. hatta hemen hemen mael'inki gibi bi durum söz konusu. karşılıklı gibi bişi oluyo da bulduramadım gecenin bu saatinde.

    o değil de, bir aydan sonra eve döndüm lan ben. valla. evdeyim ben.

    By Blogger EsteticA, at 3:02 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home