Kalem, güzel kalem

Cuma, Ekim 27, 2006

Dikkat manyak var!

Dün kedicikle Nightmare Before Christmas'ı izledik. Geç oldu ama güç olmadı. İzlerken kola bile içtik, ara bile verdik.
Ama asıl konu bu değil, asıl konu ne kadar müthiş bir sanat eseriyle karşı karşıya olduğumuz.
Hatta asıl konu nasıl bir manyakla karşı karşıya olduğumuz.

Timim Börtınım, abicim manyak mısın sen ya? Evet sana diyorum. Nasıl bir hayal gücüdür, nasıl güzel fikirlerdir, nasıl incedir, nasıl detaylardır bunlar! Denicim, sen de arkadan sırıtma, sen de manyaksın. Ciddi manyaksın. Yoksa nası böyle müzikler çıkartabilirsin ki ortaya? Yok yok, düpedüz manyaksın sen.

Ben bu manyakların karşısında saygıyla eğilmek istiyorum. Gotik manyaklarım benim, devam edin böyle. Yaptığınız bir tane iş bile kötü değil, en azından gördüklerim. Şu an "vay be" bakışı yapıyorum ama göremiyorsunuz tabi.



Harbi manyaksınız olm.

3 Comments:

  • sende manyaklıkta az deilsin cano...

    baniiii :p

    By Blogger çikolatalıkedi, at 11:27 ÖÖ  

  • Animasyon konusunda Nmbc'dan daha iyi olan Corpse Bride'ı beğenemedim ben. Danny Elfman'ın nmbc'da hayran kaldığım melodileri, Corpse Bride'da daha sönük geldi nedense. Ve film de beklediğim gibi bitmedi. Nightmare before christmas daima Tim Burton'un en sevdiğim yapıtı olacaktır benim için.

    Bu arada bu ikiliyi sanırım küçükken karanlık bir odada büyütmüşler. Bu kadar gotik, gizemli ve karanlık olunmaz ki kardeşim. Tim Burton'un parmağı bulunan her filmde yatağımızın altında olduğundan korktuğumuz yaratıklar bulunur. Sanırım Burton gerçek hayatta yatağının altına girip o yaratıklarıyla pişti oynuyordur.

    Danny Elfman ise gerek Edward Makasellerdeki "Ice Dance"ı, gerek Tim Burton'un başka bir filmi Bettlejuice'a yaptığı tuhaf müziği, gerek yine bir Tim Burton filmi olan Charlie'nin Çikolata Fabrikası'ndaki neşeli melodileri, gerek Batman Returnsdaki (Tim Burton filmi olduğunu söylememe gerek var mı?) gotik Gotham şarkılarıyla tartışılmaz bir yetenek. Eğiliyorum önünde. Hatta ikisinin de önünde.

    Sizi seviyoruz Tim Burton ve Danny Elfman. Manyaksınız. Hatta buna bir de üçlü katılıyor, Johnny Depp. Hadi bi Sandman çekin bea. Kulunuz köleniz olayım bea. Hatta Death bile hazır abi bak (Helena Bonham Carter). Nolur bea.

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 11:23 ÖS  

  • Danny Elfman ayrıca Simpsons ve Futurama müziklerini de yapmıştır, hepsine hayranızdır.

    By Blogger yiğitcan, at 12:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home