Kalem, güzel kalem

Çarşamba, Ekim 18, 2006

Linklinklinklinklink!!!!!11111oneoneone!!111!!

Ehm. Cıvık bir başlık attıktan sonra merhaba demek istiyorum ve hemen diyorum: Merhaba. Merhabaaa!! Heheh.
Linkleri şöyle bir düzenledim de kısaca bir göz atayım dedim, siz de görün:p
Bloglardan ilki manyak bi yer. Çok deli bi yer böyle var ya ohaa falan oluyosunuz.
İkincisi everviüv. burda 2-3 çatlak var aptal aptal şeyler inceliyolar ama komik oluyo len ben okuyorum gülüyorum olmadı gülümsüyorum ya da pişmiş kelle misali sırıtıyorum.
Üçüncüsü leviyatan. Burda enteresan bi arkadaş var. Çok yaklaşmayın dövüp ıslatma özelliği var (genelde ıslatıp döverler gerçi). Bi de güzel bişiler yazıyo böyle orada güzel münazaralar olabiliyo.
Sonra este varmış. Este öyle garip bişey. Bişi demiyorum ben. Bakın işte iyidir. Şaka lan şaka ne iyi olcak, süperdir. Esteyi sevmeyen ölsün.
Bilavıd kitın da iyi tatlı kızdır severim. Harbi severim yani hatta sevgilim olur o derece severim. O yüzden fazla bakmayın:p
İzmirüstü de saçmasapan bişey yok masaüstü oyunuymuş işi gücü yok milletin. Bari batak falan oynasalar. Pehpeh.

Deviantlardan ilki var ya böyle yarışma olsa deviant birincisi olur o kadar şahane ve muhteşem ki o may gad der bi ingiliz mesela.
Kedicik yine üstteki kitın oluyor. Foto falan çekiyo fotoşopta bişiler ypıyo. Biraz cins yannız salata yapmış resmini çekmiş. Öyle garip bişey.
Çağlayan da bildiğiniz leviathandan olan. Unuttu deviantı ama eskiden kalma çizimleri var. Yeni bişi çiz alooo!
Este yine este. ipne çok pis çiziyo uyuz oluyorum. yok sana fotoşop lan.
Plejaden de fotolar çeker şahanedir tavsiye ederim. Biraz dengesizdir bu da ama idare edin. Karı koca ultima oynuyodu bunlar böyle birz ilginçler. Bi de tek bilg vardı ayrı ayrı giriyolrdı ya. Eheh. Plejadenle benim charı evlendirmiştik sonra kocası gelip aa elimden kaydı diye kafama ok attıydı ölüyodum. ühü.

şimdilik tek link var o da levıl falan girmeyin ya. oyun ne ya bırakın oyunu. yaş baş kaç oldu alo?

Çizgiromanlardan orneryboy çok pis bişe. Başlarda süper de son 10 bölüm falan bozdu. Ama güzel yani okuyun. Order of the Stick zaten efsane. Okumadan önce D&D öğrenirseniz 10 kat fazla eğlenirsiniz. Aynı şekilde concerned okumadan önce de half-life serisini okuyun.

Hadi benim dersim var kaçtım ben.

6 Comments:

Yorum Gönder

<< Home