Kalem, güzel kalem

Cumartesi, Mayıs 27, 2006

İzmirCon

Evet, İzmirCon'a katıldım ben. Yaptım bunu. İlk defa bir con'a tamamen oyuncu olarak katıldım, dışarıdan, alakasız. İki gündü, iki ayrı oyuna katıldım. Bizim sınıftan R3volv3r ve LordXas da katıldılar. Şöyle bir anlatmadan önce, iki gün için de geçerli şeyler..
1. Mekan Teras Kafe idi, güzeldi. Biz orayı önceden de sevmiştik zaten. Oyunları orada oynarız ev olmazsa diye düşünmüştük.
2. Ortam çok güzeldi. İnsanlar açısından yani, iyiydi. İzmir insanı güzel, bir kez daha kanıtlandı. Evet, kızları da güzel, bu da bir daha kanıtlandı.
3. Bilmiyorum gelmedi aklıma birşey.
4. http://www.izmircon.org/masaustu.html sitesinde Baa's Masteph oyununun ikonuna götürün fareyi. "Bildiğin dünya" heheh.

-Gün 1-
Sabah erkenden kalkıldı, duş alındı. Revo ile buluştuk ve bölüme doğru gittik. Üniversite 2'den poğaçaları kapıp bölümün kapısından (kilitli olduğundan) atladık. Çimlerde bir kahvaltı ettik ve mekâna yöneldik.
Ortamda biraz geyik yaptık, LordXas falan da geldi işte. Sonra oyunlar için teker teker çağırıldık.

Oyun adı: Laws of Magic
Oyuncu : 4
GM : Erdinç "VAdept" KUŞÇU
Tecrübe : Deneyimsiz
Açıklama : White Wolf ve Mage: The Ascension için tanıtıcı bir başlangıç oyunu

Grup 2 kız 2 erkekti. GM kısaca White Wolf for dummies yaptı, sonra karakterleri verdi (skilleri falan var), nasıl bir tip olacaksınız düşünün deyip kendisi Call of Chtulu oyunundakileri "delireceksiniiz" diye korkutmaya gitti. Karaktere baktım. Forces, Matter, Mind var. Computer ve Techonology var. Çok öğrenci tipi geldi bu. Elektrik Elektronik öğrencisi/mezunu yapmayı düşünüyordum ki GM geldi. Senden başlıyoruz diye bana döndü. Neyse ben 1300lerde bir büyücü çıktım. Hehe evet, 1300ler. Öğrenci falan yalan oldu. neyse beni bir relic bulmak için geleceğe yolladılar. Detaylara girmeyeceğim, bizim grubun üçlüsü ise bir "cabal"dı. Üç büyücü yani. Birisi direk teenage eleman, birisi bunalım hatun, diğeri de hardrocker hatun. Bunalımsı olan Fransızca biliyordu da az çok anlaştık (ben eski Fransızca (Frenkçe?) ve Almanca konuşabiliyordum da). GM arada kızın ağzını kapayarak bu etkiyi yarattı, iyiyd. Gerçi sudan çıkmış balık durumundaydım, grup olarak da biraz şabalak (o ne be?) davrandık ama eğlendik. Şimdi size eğlenceli anıları anlatırdım ama o zaman günlük muhabbetlerde tatsız olur. Ama sonuçta ben oyunu "kazandım". Gerçekten. Anlatırım sonra:)

Oyundan sonra bekledik. Oradakilerle geyik yaptık. Revonun oyunu ertelenmişti ama başka bir oyun açıldı ve bayağı bir oynadılar. Biz bu sırada başka bir oyun atıyorduk ki, bir baktık Revo gitmiş bile. Neyse, biz de dağıldık.

-Gün 2-
Başlangıcı aynıydı günün. Ama bu sefer ehe ehe diye dolaşmak yerine, milletle selamlaşmalar, muhabbetler oldu. Sonunda zaman geldi çattı.

Oyun Adı : Parçalanan İttifak
GM : Mehmet APAYDIN
Oyuncu : 4
Tecrübe : Orta
Açıklama : Lordaeron'un son direnişi, İnsanlık için son bekleyiş... Tüm bu kaosun ortasında;
ittifağın ayrı kollarından 4 elçi görevlerini yapmak ve savaşmak arasında kalacaklar.

Warcraft III senaryosunu oynadık diyelim. Ama Alliance Campaign'e kadar. Bizim LordXas da bu oyundaydı. Bir priest, bir rogue/scout tadında iki arkadaş, ben bir Dalaran Büyücüydüm ve Xas da bir paladin. Çok eğlenceliydi yine. Ve yine detayları geyiklere bırakıyorum. Ama sonunda "Vay hayin dm vay!" demedik değil. Ama iyiydi.

Bugünün sonunda revo ve xası alıp oyun oynattım. Ne istiyosunuz dedim, Street Fighter dediler. Oynattım. Dhalsim gay oldu falan, enteresan savaşlara sahne oldu. Derken çok geç oldu, makarnalarımızı bitirip (revo başka bişi yemişti) dağıldık

Sonuç olarak çok güzel iki gün geçirdim. Güzel insanlarla tanıştım. Hatta aklıma gelmişken Fahri efendiye bir mail atıp StarcraftCon için biraz gaz vermeye çalışayım:)

6 Comments:

  • Bende bendeeeeee istiyorum :( Anlatılır mı böyle, canımız çeker diye hiç düşünmüyor bak.

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 8:16 ÖS  

  • Con'lar iyidir yaw, seneye metucon'da görüşelim, bakarsın bende atlar gelirim izmircon'a :).

    By Blogger Ragnor, at 8:19 ÖS  

  • @Ragnor: Seneye MetuCon'a gelmeyi düşünüyorum. İzmir'e de beklerim. konaklama kısmı benden:)

    @Aslı: Ya klavye yoktu ortamda merak etme. Dondurma alınabiliyodu ama ben sonra alırım. Bi de oynarız yazın olmadı:p

    By Blogger maelstorm, at 8:27 ÖS  

  • Klavyelerimizi kendimiz getiririz.

    Mikrofost yeni klavye çıkarmış, sloganı da "Sağlam kafa, sağlam klavyede bulunur" Onunla geleceğim. Titanyum muymuş neymiş, öyle bir karın ağrısı işte... (Nihahahasbcjhayuwegas)

    Not: Yazın "frp for dummies" yap bana bi tane.

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 2:34 ÖS  

  • Yazıyı sonuna kadar okudum ve tam vay be ne güzel eğlenmişler diyorkene yazının sonundaki starcraft-con yazısını gördüm ve kalbim yerinden fırladı :D Oyun hakkında yapılması gereken bir yardım vb. işler olursa elimden geleni ardına koymam bir sc fanatiği olarak ;)

    Yalnız çok katılımlı con\'lardan pek haz alamıyorum, nedeni de herşeyi bilirim edasında, kendini D&D rulebook zanneden birçok tip oluyor, zevk alamıyorsun... Küçük ve amatör bir eğlence ruhuna sahip hiçbir cona hayır demem :)

    Bu arada İzmir vatandaşlarına sesleniyorum (Mael + Çağlayan) yaklaşık 25 gün sonra oralardayım, Voltran elçisi olarak toprak talebinde bulunmaya geliyorum :P Artık bir buluşma türevi birşeyler ayarlarsınız di mi :)

    By Blogger Desem de inanma, at 10:23 ÖS  

  • @ Aslı: Klavye.. Yarıldım yahu eheh. Yaparız FRP ama for dummies dersem sana dummy demiş olurum, korkuyorum:p
    @ cornholio: KAÇ! CANINI KURTAR!
    :p yaparız bişiler. Ben ağustosa kadar buradayım (smyrna). Hafta içi akşamüstleri ve haftasonları boş olacağım. Bi oyun oynatıcam sanırım.


    Aslı sen ne zaman geliceksin bakim? Bi mail falan bişi atsana themaelstorm@gmail.com'a :p

    By Blogger maelstorm, at 9:58 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home