Kalem, güzel kalem

Salı, Mayıs 09, 2006

SımÇağlayanTıl.. Ardarda söylüyoruz haydi!

Önceki mesajda adresi vermiştim blog ve DA'sının. Şunu farkettim ki, yazmaktan hafif hafif uzaklaşırken, Aslı hanımın bloguna yorum yaza yaza tekrar yazma isteği oluştu içimde. Teşekkür etmeyi kendime borç bildim. Beni arada böyle dürtecek birileri olmasa ne yaparım bilmiyorum:)
Her ne kadar kendisi beni klavyeyle dövmüş, sırılsıklam etmiş (yok yok, fiziksel anlamda) ardından bir başıma bırakmışsa da, İzmir'e gelmesini dört gözle bekliyorum. Şaşırtacak nice güvenlik memurları, alınacak bol bol dondurma var.
Bir de bir kaç arkadaşın benim yazdıklarımı okuma gibi bir saplantısı var (niye bilmiyorum), blogum son dönem boş kaldıysa da, Aslı'nın blogunu okuyabilirsiniz. Zaten şahane bir blog, hem benim yorumlarım da var. Kaliteyi düşürdüysem de idare edin artık;)
Neyse, sevgiler saygılar.

3 Comments:

  • :) Özledim seni yaaa... Canım benim.

    Yorumun için çok sağol (Eheh, kendi blogunda bile bana yorum yazıyorsun) nacizane bir blog işte, tek yaptığım ne hissediyorsam yazmak. Ve yorumların da öyle düşündürücü ki, hislerimi yeniden gözden geçirmek zorunda kalıyorum.

    İlk senin blogunu görerek başlamıştım blog tutmaya, sonradan serpilip gelişti benim ülke. Bu nedenle sana teşekkür borçluyum :) Ve evet, dondurma, eveeeeet...

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 11:29 ÖS  

  • Sahi ya, kendi blogumda bile sana yorum yapmışım. O değil de bu Aslı'nın.. aa noluyo be! Şimdi bu Asl.. İMDAAAT!
    (yeni hastalık İzmir'den yayılır, tüm dünya Aslı'ya yorum yapar:p)

    By Blogger maelstorm, at 1:04 ÖÖ  

  • HikikikikikokokokokoAslımori derler haberlere falan çıkarız topluca.

    Yazalım, hepimiz yazalım dökelim içimizi dışımızı. Dökelim beyinleri parçalayalım levyeyle... Röarr...

    Son zamanlarda bende bir saykoluk havası var ama bastırıyorum bakalım.

    Eööüü kendi kendime niye yorum yaptım şimdi ben ya...

    By Blogger Kaan, at 12:01 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home