Kalem, güzel kalem

Cumartesi, Mayıs 27, 2006

İzmir'de bir gün. Talihsiz mi ne?

Bugün çok güzel olacaktı. Gerçekten. Argefar tayfası toplanıp teleferiğe gidecektik. Hafif hastaydım dün.. Üç gün aynı odadan çıkmayıp ödev kastık da. Pencereli aç kapa, aman sıcak, aman terledim, hadi açalım derken kapmıştım şifayı. Ama nedir, bir mendil alır gidersin. Hatta adres bulma konusundaki üstün yeteneksizliğimi örtmek için bir arkadaşla anlaşmıştım, beraber gidecektik. Çok güzel olacaktı, hem de çok.
Gece erkenden yattım. Planım hazırdı, ertesi gün çok iyi geçecekti. Sabah biraz yürür, sonra bir duş alır beklerim diye tasarlamıştım. Sonra ver elini teleferik. O kadar güzel olacaktı ki. Ama sabah kaktığımda karnımı hissediyordum. Öyle böyle değil. Eh, bir süre sonra farkettim ki ben karnımı üşütmüşüm. Akşam çok sıcak gelip camı açık bırakmıştım. Sonra arkadaşlardan öğrendim ki baya rüzgar çıkmış, serin olmuş. Oysa kaç gündür paso sıcaktı. Neyse. Başım da daha bir ağrıyordu. Öksürüyordum bile. Sonuç: mesaj atıldı, gelemeyeceğim belirtildi.
Uyuz oldum anlıyor musunuz, uyuz. Ne güzel olacaktı:(
Neyse.. Kaç gündür arkadaştaydım.. Bari şimdi evdeyken İzmirCon izlenimlerimi yazayım. Ayrı bi mesaj atmalı di mi? Evet, evet öyle yapmalı.

2 Comments:

  • Geçmiş olsun. :( Yanında olsam ben sana iyi bakardım klav.. ee, sıcak su kaynatır başından aş..yani ayaklarının altına koyardım. Dondurmalarını yerdim üşütmeyesin diye sonracıma...

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 8:11 ÖS  

  • Heheh sağol ya. Bilmez miyim! Sen olmayınca böyle hasta oluverdim işte:( Dondurmaları hep yiyorum :P

    By Blogger maelstorm, at 8:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home