Kalem, güzel kalem

Cumartesi, Aralık 17, 2005

Acemiyim ve sinirliyim

02:37, 17 Aralık 2005
Şimdi yazacaklarımdan sonra birisi eğer 'koçum sen daha neler göreceksin o ne ki..?' derse o şahısla ilişiği keseceğimi öncelikle belirteyim.

Aptal bir ödev programı yazıyordum. Yazdım yazdım. Birden doğru çalışan şeyler çalışmamaya başladı. Öyle. Hiç ellemediğim kodlar saçmalamaya başladılar. Ve nasıl debug edicem hiç bir fikrim yok çok uzadı ve karıştı. Baştan yazmak da aynı şekilde.

Sinirlendim. Uykusuzum. Sıkıldım. Haftaya bir de vize var ve zaman az.

Bir de geçen ödeve o kadar uğraştıktan sonra kıytırık bir kontrol yapılıp hak ettiğimden düşük bir not almış olmam var ki, cesaretimi ve hevesimi tamamen kırıyor. Labda herkes birşeyler konuşuyor aklımı da toparlayamıyorum. Yoruldum. Bu saatte eve de dönemem. Ödevin de bitmesi lazım.

SIKILDIM.

7 Comments:

  • Şimdi sana olayın iyi tarafından bak deyip pollyanna nanesi yapacağım ve benle ilişiği kesmenden korkuyorum :) Ne güzel, en azından yazabildiğin aptal bir ödev programın var. Benim gibi o aptal bir ödev programı yazanlara iç çekerek bakıp "ahh ah ne güzel, keşke bende bişiler bilsem bu konu hakkında da o aptal ödev programının ufak bir parçasını yazabilsem en azından" demiyorsun. Cidden, özeniyorum, canım çekiyor vs... Ah bu arada, iki gün sonraya teslim etmem gereken 40 sayfalık ödevime daha başlamadım :)

    99 kez kayaya vuran adam kayayı 100. vuruşunda kırabiliyorsa marifet 100. vuruşunda değil, önceki 99 vuruşun ısrarındadır.

    Bir arkadaş bana şunu demişti. Evet şu hörmetler dediğin arkadaş. "Hocalar ve notlar için öğreniyorsan, öğrenmiyorsun. Uğraştın, çabaladın, kötü not aldın, olsun, sen onu kendin için yaptın. Tecrübe kazandın, yeni bilgiler kattın kendine. Yine yap, yine kötü not al, olsun, ne kadar çok çalışırsan o kadar geliştirmez misin kendini? Belki benim karaladığım 'kıytırık' ödev daha fazla puan aldı ama sen daha çok hata yaptın, dolayısıyla benden daha tecrübelisin. Buna değmez miydi?"

    Program yazan ellerin dert görmesin. Hörmetler efenim.

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 11:18 ÖÖ  

  • ya ben notunda falan değilim demek isterim ama öyle bir lüksümüz de yok malesef. Yani ben uğraşıp kötü bir not alınca evet tecrübe kazanıyorum ve öneminin farkındayım ama hocalar malesef aa tecrübe kazanmış bari geçireyim demiyor. demeyince yeni derslere giremiyorsun. giremeyince takılıyorsun. yerinde sayınca da geriliyorsun. o yüzden ister istemez notunda hocasında da olmak zorundasın..

    By Blogger maelstorm, at 5:23 ÖS  

  • Haklısın. Ama bence şanslısın. Benim alttan 10 dersim var. Tam 10 adet. Ve bu dönem yenileri geliyor. Geçecek not alsam da başıma koysam diye düşünüyorum. Sözde ben bir de üniversitede kalacaktım. Eh, beterin beteri be Mael...

    By Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık, at 8:14 ÖS  

  • daha kötüleri de gördüm ben:p
    Ya zaten hallettim sanırım programı. sen de demek ki dersleri hallediceksin.
    ay hev kompliit tırast in yu.

    By Blogger maelstorm, at 8:16 ÖS  

  • koçum sen daha neler göreceksin o ne ki..?

    hehe :)

    Neyse bunun dışında yazılacak şeyleri Aslı hanım zaten yazmış. Hörmetler Aslı hanım :).
    Neyse böyleyken böle.

    Her zaman dediğim gibi:
    "code to live, live to code, and then be the fuckin' code, man!"

    By Blogger Ragnor, at 12:59 ÖÖ  

  • heheh. neyse ya bitirdim. son halini isteyenlere yollim. canavar gibin oldu velleh.

    By Blogger maelstorm, at 6:53 ÖÖ  

  • ben bunun daha hafif bir versiyonunu lisede yaşamıştım be mael-chan 8)

    By Blogger Delucienne Maekerr, at 8:10 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home